•  
  •  

Pro nákup přes maloobchodní e-shop se nemusíte registrovat. Ceny jsou uvedeny s DPH. Schválená objednávka je závazná.Zákazník je informován o termínu dodání, je-li třeba také o změně způsobu dopravy a způsobu balení. O přijetí objednávky je informován pouze registrovaný zákazník.

Doprava je zajišťována zasilatelskou službou a účtována dle aktuálního sazebníku:

Obchodní balík

  • 1 ks balík v rámci ČR do 30 kg 100,– Kč
  • 1 ks balík v rámci ČR od 30 do 60 kg 200,– Kč
  • 1 ks balík v rámci SR do 50 kg od 8,– EUR (podle váhy balíku)
  • 1 ks balík v rámci ostatních zemí EU dle tarifu dopravní služby

Příplatek za dobírku

  • v rámci ČR příplatek 30,– Kč
  • v rámci SK do 200 EUR-1,5 EUR
  • v rámci SK do 400 EUR-2 EUR
  • v rámci SK do 800 EUR-2,5 EUR
  • v rámci SK do 1500 EUR-3 EUR
  • v rámci SK do 3000 EUR-4 EUR
  • v rámci SK nad 3000 EUR-5 EUR

Zboží na paletě

Velké množství lehce rozbitného zboží (sklo,keramika,apod.)může být přepravováno na EUR paletě (vztahuje se i k objednávce nad 2.000,- Kč). Cena za 1 ks EUR palety je dle zóny bydliště (330 až 910Kč v rámci ČR)

Příplatek za dobírku

  • v rámci ČR do 10.000,– Kč hodnoty bez DPH, příplatek 20,– Kč
  • v rámci ČR do 20.000,– Kč hodnoty bez DPH, příplatek 30,– Kč
  • v rámci ČR do 30.000,– Kč hodnoty bez DPH, příplatek 45,– Kč
  • v rámci EU do 10.000,– Kč hodnoty bez DPH, příplatek 130,– Kč
  • v rámci EU nad 10.000,– Kč hodnoty bez DPH, příplatek 180,– Kč

U potvrzené objednávky nad 3.000,– Kč (bez DPH) není účtováno dopravné.

Pro provoz E-Business jsou platné Všeobecné obchodní podmínky (VOP) firmy KLIA cz s.r.o.

Způsoby plateb:

  1. Hotově, nebo platební kartou - osobní odběru na firmě KLIA cz s.r.o. v Bohuslavicích, nebo v Ostravě Přívoze bez dalších poplatků za dopravu.
  2. Dobírkou - balíková služba DPD, paletová přeprava GEIS
  3. Bankovním převodem - zboží je ihned doručeno po připsání peněz na náš účet nebo po ověření platby. (100Kč za balík do 30kg)

Objednané zboží je dodáváno do pěti pracovních dnů. U některého druhu zboží může být omezen způsob doručení zásilkovou službou. Jedná se o křehké a lehce rozbitné druhy zboží např. ze skla nebo keramiky, kde dochází i přes dostatečné ochranné balení k poškození a rozbití. Toto omezení je vyznačeno v detailu popisu zboží.

Není- li zboží dočasně na skladě je zákazník informován o této skutečnosti a upřesněn další postup - následné dodání, storno apod.

Reklamace se řídí Občanským zákoníkem.

Pro provoz E-Business jsou platné Všeobecné obchodní podmínky (VOP) firmy KLIA cz s.r.o.

VOP ke stažení :

Stránka č.1 Stránka č.2 Stránka č.3 Stránka č.4 Stránka č.5 Stránka č.6 Stránka č.7 Stránka č.8 Stránka č.9 Stránka č.10

Heureka:

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás.

Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely.
Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.


Upozornění:

Firma KLIA cz s.r.o. si vyhrazuje právo odmítnout zaslání velmi křehkých a lehce rozbitných věcí (sklo, apod.) zásilkovou službou, pouze na výslovnou žádost a riziko příjemce. V těchto případech nebudeme respektovat reklamaci těchto poškozených věcí. V případě doručení poškozené zásilky, tuto nepřebírejte od doručovatele a sepište s ním reklamační protokol a kopii nám zašlete emailem, nebo faxem.