Obchodní podmínky

Pro nákup přes maloobchodní e-shop se nemusíte registrovat. Ceny jsou uvedeny s DPH. Schválená objednávka je závazná.Zákazník je informován o termínu dodání, je-li třeba také o změně způsobu dopravy a způsobu balení. O přijetí objednávky je informován pouze registrovaný zákazník.

Doprava je zajišťována zasilatelskou službou a účtována dle aktuálního sazebníku:

Obchodní balík

  • 1 ks balík v rámci ČR do 30 kg 100,– Kč
  • 1 ks balík v rámci ČR od 30 do 60 kg 200,– Kč
  • 1 ks balík v rámci SR do 50 kg od 8,– EUR (podle váhy balíku)
  • 1 ks balík v rámci ostatních zemí EU dle tarifu dopravní služby

Příplatek za dobírku

  • v rámci ČR příplatek 30,– Kč
  • v rámci SK do 200 EUR-1,5 EUR
  • v rámci SK do 400 EUR-2 EUR
  • v rámci SK do 800 EUR-2,5 EUR
  • v rámci SK do 1500 EUR-3 EUR
  • v rámci SK do 3000 EUR-4 EUR
  • v rámci SK nad 3000 EUR-5 EUR

Zboží na paletě

Velké množství lehce rozbitného zboží (sklo,keramika,apod.)může být přepravováno na EUR paletě (vztahuje se i k objednávce nad 2.000,- Kč). Cena za 1 ks EUR palety je dle zóny bydliště (330 až 910Kč v rámci ČR)

Příplatek za dobírku

  • v rámci ČR do 10.000,– Kč hodnoty bez DPH, příplatek 20,– Kč
  • v rámci ČR do 20.000,– Kč hodnoty bez DPH, příplatek 30,– Kč
  • v rámci ČR do 30.000,– Kč hodnoty bez DPH, příplatek 45,– Kč
  • v rámci EU do 10.000,– Kč hodnoty bez DPH, příplatek 130,– Kč
  • v rámci EU nad 10.000,– Kč hodnoty bez DPH, příplatek 180,– Kč

U potvrzené objednávky nad 3.000,– Kč (bez DPH) není účtováno dopravné.

Pro provoz E-Business jsou platné Všeobecné obchodní podmínky (VOP) firmy KLIA cz s.r.o.

Způsoby plateb:

  1. Hotově, nebo platební kartou - osobní odběru na firmě KLIA cz s.r.o. v Bohuslavicích, nebo v Ostravě Přívoze bez dalších poplatků za dopravu.
  2. Dobírkou - balíková služba DPD, paletová přeprava GEIS
  3. Bankovním převodem - zboží je ihned doručeno po připsání peněz na náš účet nebo po ověření platby. (100Kč za balík do 30kg)

Objednané zboží je dodáváno do pěti pracovních dnů. U některého druhu zboží může být omezen způsob doručení zásilkovou službou. Jedná se o křehké a lehce rozbitné druhy zboží např. ze skla nebo keramiky, kde dochází i přes dostatečné ochranné balení k poškození a rozbití. Toto omezení je vyznačeno v detailu popisu zboží.

Není- li zboží dočasně na skladě je zákazník informován o této skutečnosti a upřesněn další postup - následné dodání, storno apod.

Reklamace se řídí Občanským zákoníkem.

Pro provoz E-Business jsou platné Všeobecné obchodní podmínky (VOP) firmy KLIA cz s.r.o.

VOP ke stažení :

Externí odkazStránka č.1 Externí odkazStránka č.2 Externí odkazStránka č.3 Externí odkazStránka č.4 Externí odkazStránka č.5 Externí odkazStránka č.6 Externí odkazStránka č.7 Externí odkazStránka č.8 Externí odkazStránka č.9 Externí odkazStránka č.10

Heureka:

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás.

Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Externí odkazHeureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely.
Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.


Upozornění:

Firma KLIA cz s.r.o. si vyhrazuje právo odmítnout zaslání velmi křehkých a lehce rozbitných věcí (sklo, apod.) zásilkovou službou, pouze na výslovnou žádost a riziko příjemce. V těchto případech nebudeme respektovat reklamaci těchto poškozených věcí. V případě doručení poškozené zásilky, tuto nepřebírejte od doručovatele a sepište s ním reklamační protokol a kopii nám zašlete emailem, nebo faxem.